امروز : 15 آذر 1403
زینب کفاش
مسئول امور اداری


شرح وظایف مسئول امور اداری

ثبت و اندیکس کلیه مکاتبات وارده و صادره و ارجاع آنها به واحدهای ذیربط

 بایگانی کلیه سوابق مکاتبات وارده و صادره به تفکیک آنها

 تشکیل و بایگانی پرونده پرسنلی، پرونده آموزشی و پرونده طرح تبیین مسیر ارتقا شغلی کارکنان

 بررسی پرونده پرسنلی و آموزشی کارکنان از لحاظ استحقاق گروه و مزایای کارگزینی

 تهیه و ارسال کلیه گواهی های مالی،انجام کار، اضافه کار، طرح مشارکت، آمار پرسنلی، حق لباس، آنکالی و . . .

 صدور کلیه احکام کارگزینی اعم از رسمی و پیمانی از طریق نرم افزار جامع پرسنلی

 انجام کلیه امور مربوط به طرح ارزشیابی کارکنان بیمارستان تا حصول نتیجه

 اجرای طرح تکریم ارباب رجوع و ارزیابی فرمهای نظر سنجی و ارائه گزارش مربوط

 محاسبه کلیه سوابق مرخص های روزانه، پاس و مأموریت ساعتی، مرخصی های استعلاجی و جهت کلیه کارکنان

 بازنگری و بازبینی در برنامه جامع پرسنلی و رفع مشکلات و نواقص احتمالی بصورت ماهیانه

 تشکیل کمیته فرعی طرح طبقه بندی مشاغل بمنظور بررسی سوابق ارتقا گروه

 شرکت در کمیته های مختلف بیمارستان و همچنین حضور در شورای اداری بیمارستان بمنظور بررسی و بهبود روشهای انجام کار

 تایپ کلیه مکاتبات بیمارستان

 طراحی و تایپ کلیه فرمهای اداری

 برنامه ریزی و انجام کلیه اقدامات برنامه حضور و غیاب کارکنان

 ارائه گزارش تایمکس به مقامات ذیربط

 انجام کلیه اقدامات رفاهی کارکنان در زمینه های بیمه تکمیلی درمان، دانش آموزان ممتاز، قرعه کشی سهمیه های تخصیصی به واحد جهت وام و سفرهای سیاحتی و زیارتی