امروز : 04 آذر 1403
فاطمه راوندی
رسیدگی به شکایات
کارشناس مامایی


شرح وظایف رسیدگی به شکایات
  • دریافت شکایات خصوصی و مکتوب مراجعین از بیمارستان ها و مراکز درمانی تابعه و تحت پوشش معاونت درمان
  • بررسی و تحقیق پیرامون صحت و سقم موضوع شکایات و تکمیل اطلاعات مورد نیاز
  • ارائه راه حلهای موجود قانونی به ارباب رجوع و نیز ارجاع شکایات مربوط به مراجع ذیصلاح دیگر مثل نظام پزشکی
  • پیگیری تا اخذ نتیجه نهایی جهت پاسخگویی به شاکیان یا سازمان های ذیربط
  • جمع بندی شکایات در مقاطع یکماهه، سه ماهه و سالیانه و تجزیه و تحلیل علل بروز مشکلات و ارائه گزارش به مقامات مافوق
  • ارسال پاسخ و نتیجه اقدامات انجام شده به شاکیان و سازمان های ارجاع کننده شکوائیه